thailands shopping!

Hej på er, sitter är och tjuvar på mormors internet och äter potatissallad. Ganska trevligt. Sofia och Jinnie kommer hit om en liten stund, vi ska iväg rätt tidigt imorgon och hjälpa till på Popkollo. Det är säkert världens bästa place så är du mellan 10-15 och gillar musik så tycker jag absolut att du ska anmäla dig nästa år. www.popkollo.se kan man göra det på. Jag tänkte visa upp lite av kläderna jag köpte i Thailand, trevligt va?

  
   
T- shirts och glasögon köpte jag på en marknad i Phuket för cirka 20 kr st och de vita conversen, som trots att de är köpta i Thailand faktiskt inte är fejk köpte jag för runt 200 kr.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilka underbara köp! Lycka till på popkollo ;)

2008-07-19 @ 12:57:28
URL: http://artbox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0