håkan och brända mandlar.


bilden blev spexigare i svartvitt. kjol och hatt från H&M, Jacka från Beyond retro och glarror från buttericks.

Hej, jag är fröken uruselbloggerskasomskämslitegrann. Men för att skylla ifrån mig så har internet legat nere hela dagen men sedan ringde min mamma och skällde på Telia så nu är allt bra igen. Idag har jag åkt en massa bil med min vän cissi, hon blir tant på torsdag, nästan iallafall, sisådär halvvägs till femtio. Vi var på både rusta, jysk, ikea och maxi, det är ju faktiskt lite tantigt. Jag har även hunnit med allsång på skansen också, för Håkans skull såklart och Miss Li. Håkan live är magi även om man står längst bak i regnet med en påse brända mandlar. På torsdag ska jag till Eskilstuna, det blir bra. tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0