kallt kaffe

t-shirt från indiska och pappas gamla avklippta jeans som säkert kommer från Dressman.
den sura uppsynen fick man på köpet, men jag är inte sur, inte alls faktiskt.


Såhär har jag sett ut nästan hela dagen, fast vid sextiden åkte vi till zinken och tittade på Kent och Thåström, då var det helt plötsligt för kallt för shorts så jag bytte till jeans istället. Annat jag har gjort idag är att tvätta kläder och packat lite. Imorgon åker jag till Thailand, det blir fint. puss på er / Matilda

Kommentarer
Postat av: Lisa

DU ÄR SNYGG!

Vi borde lära känna varann bättre osv

så kan vi ses nästa gång jag åker till sthlm på en fika eller så?

Puss

2008-08-12 @ 15:07:02
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0