back to the eighties, fo shizzle.

528898-8 528898-7

sådär totalt oglamoröst åttiotalsfrillig är jag på mornarna. (Ursäkta den bajsnödiga minen men jag var inte sugen på att få en blixt i ögonen två minuter efter mitt uppvaknande). Det känns som att jag genom att lägga upp den här bilden begår medialt självmord men det bjuder jag på. Idag blev det min NY - tshirt som Malin köpte till mig nu i påsk och den fina kjolen mamma köpte till mig på Lindex. På med rött läppstift och jag var försenad till skolan igen.

Dagen har flytit på smärtfritt, har bearbetat manus hela dagen, vi har premiär på vår skolmusikal om ungefär en månad och vi ligger på sidan 26 av 75. Känns lite tight och stressigt just nu om jag ska vara ärlig. Utöver skolan har jag hunnit med att dansa lite bugg, vals och foxtrott i hallunda tillsammans med Botkyrkas andra nior, smet dock lite tidigt (väldigt tidigt) för att hinna med min teaterlektion, den kändes både viktigare och mycket roligare än att dansa foxtrot.

Nu håller jag på att gå sönder av trötthet men av erfarenhet vet jag att jag kommer bli pigg så fort jag lägger huvudet på kudden. / M

Kommentarer
Postat av: Sabrina Nilsson

Sugen på en header som bara skriker "Vår"? Kika då in i min blogg och var med och tävla om en snygg vårig header! Kram på dig

2008-04-17 @ 22:48:00
URL: http://saabrina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0