björn är min secret crush.

528898-22
Idag hade jag min fina egensydda kjol igen,
sen hade jag en vit body från gina och ett par svarta strumpbyxor till det. snajsigt värre.


Idag har jag suttit på nybrokajen med två av mina finaste vänner och ätit glass och filosoferat över livet. Vi stötte även på Björn Gustafsson på Götgatan, jag är nog lite småkär i honom, men det talar vi inte högt om.  Vi disskuterade alternativet att ta en fika på Muggen men vi var två mot en så det blev nybrokajen istället. Det kändes helt enkelt inte så fräsht att fika på ett ställe som genast får en att tänka på toaletter, men vem vet, vi kanske missade världens trevligaste kafé.

Tänk er ett scenario då en vän ringer.

- Vad gör du då?
-  Äh jag sitter och dricker kaffe med några kompisar på Muggen.

Det låter ju helt klart lite konstigt.

 sådär ser mitt kjoltyg ut, fint va?

Nu är klockan över halv ett och hög tid för lite intimitet med kudden, imorgon är det måndag, fy fan! / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0