det var något om en eld.

Nu gott folk har jag gjort mitt andra radio inslag, lite spännande om jag ska vara ärlig. Mamma ringde mig några minuter efter att jag kommit ut ur studion och frågade vad de ställt för frågor och vad jag svarat men om jag ska vara ärlig så kom jag inte ihåg någonting av det jag sagt förutom att jag babblade på om någon glöd som blev en eld som sedan exploderade eller något sådant, sicken mediaräv va?  Ja herre gud.

Nu tänker jag sätta mig på min balkong med ett glas juice och njuta av solen medan jag skriver färdigt min uppsats om genmanipulation. Efter det ska jag ta en långpromenad med hundarna innan jag drar mig in till stan.

Ni kan lyssna på programmet här, dra er fram till 14.40 så är jag där någonstans.

kram på er

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ååh Jesus, jag tokgrät till er på radion. Blödig är jag men fint va det! Grymt!

Ses torsd...love, C.

2008-04-22 @ 15:13:55
Postat av: Emilie

åh, ni är bra ni

2008-04-22 @ 20:24:31
URL: http://comingonstrong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0