flängig helg, helt klart.

528898-9
här är fredagens dagskurva, body från gina, jeans från cheap monday, halsband från glitter och glasögonen är second hand. Tog lite roliga bilder på helgens outfit (det blev samma både fredag och lördag) som ni får se så fort jag fått över dem till min dator.


Igår var en väldigt fin kväll med moofish catfish spelning på klubb sockerdricka och en skivfiskedam som gav mig en skiva med TLS, vet inte riktigt vilka de är. Efter spelningen gick vi en promenad i stan och förfrös fötterna innan vi slutligen drog oss hem till en vän och mös. På lördagen sov vi länge i en stor dubbelsäng och drog oss sedan in till stan för att gå på Andy Warhol utställningen (kulturell jag känner mig). Efter det vandrade vi runt på Skeppsholmen och njöt av solen innan vi drog till Urban Outfitters och planerade upp nästa månads barnbidrag. Nu på kvällen har jag tillsammans med några vänner varit iväg och marknadsfört popkollo på en fritidsgård i alby och nu ska jag strax slänga mig iväg på en liten bjudning på söder och äta en väldigt försenad middag.

 glasögon och mitt mikrofon/gitarr halsband.

kram på er och njut av sista helgkvällen / Matilda

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling här: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-19 @ 21:03:36
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Emilie

snygging :*
saknar dig

2008-04-21 @ 13:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0