fyrtakt, tvåtakt eller sextakt? noll takt.

Jag har dansat med en kille som luktar bajsblöja, en annan som är två meter lång och gav mig kramp (min längd är helt klart ett problem), en kille som råkade ta mig på rumpan och hoppade säkert två meter rakt upp i luften i ren förskräckelse, en kille med vårtor på händerna, en kille som var enormt fjollig och rörde höfterna i otakt, en anna som inte hade någon takt alls utan bara stod och darrade och en kille klev mig på tårna konstant under två låtar, sen har jag säkert dansat med 15 andra anonyma killar och allt detta innan klockan slagit 12.00. helt klart flitigt jobbat. 

Imorgon är jag ledig, då ska jag sova länge och sedan åka in till stan för att titta på tapeter och kanske göra ett besök på Beyond Retro. Efter det tänker jag möta lite vänner på Söder och förhoppningsvis njuta av solen på något trevligt ställe med utsikt över vattnet. / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0