helgens kurva direkt från skeppsholmen.

528898-14
(bilden är tagen av min söta vän Jinnie)
jacka från vivaldi, skor från din sko, en sjukt omsydd kjol från VILA och tights, t-shirt  och kofta från gina tricot. Jag har en väldigt fin väska också som hänger på andra sidan, den hittade jag på myrornas för en tjuga. fo shizzle!

titta så tjusig jag var i fredags och lördags, nu får ni även se mig i skor och jacka, lite spännande är det allt va?I helgen hann jag med en massa trevliga saker som ni kan läsa om i ett tidigare inlägg. Det finaste var nog ändå de rosa träden i kungsträdgården, rosa träd är fint, särskilt när man får dela synen med två av sina bästa vänner. Idag när jag åkte hem från teatern luktade det nyklippt gräs längs hela hågelbyleden och om jag inte hade befunnit mig i ett körfält hade jag bara blundat och andats väldigt djupa andetag, nu fick jag nöja mig med att bara lukta och drömma lite smått. Håkan Hellström kändes bra en dag som denna, mycket håkan på väldigt hög volym.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0