"hellre äta gröt tillsammans än fläskfilé ensam"

                                              
image21

Klockan börjar närma sig tre och jag är helt otroligt pepp på allting. Det rycker i benen och jag sitter och pratar för mig själv, drar en massa konstiga skämt som jag sedan asgarvar åt, har hittills under kvällen underhållit mig själv med en massa youtube klipp och ett svennefilmsmaraton bestående av, Tillsammans, Stockholm Boogie, Tjenare Kungen, Tomten är far till alla barn och Heartbreak Hotel. Jag skrattar så jag gråter åt minsta lilla roliga, eller för all del tråkiga replik. Ska sätta mig på balkongen med mitt täcke ett tag och njuta av den friska luften.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hallihallå, vad e det för youtubeklipp, ge mig;)

C.

2008-04-29 @ 02:11:33
URL: http://www.brudpepp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0