i'm to fat to wear leather pants.

528898-1

Den här bloggen är till er som är lika trötta på storlek barnavdelning som jag.


 

Mina lår blir tjocka när jag sitter ner (annars också för den delen).
Mitt hår blir flottigt och jag får finnar vid de mest olägliga tillfällen.
Jag önskar ibland att jag vore osynlig eller såg ut som Jessica Alba.
Ibland när jag skrattar så kommer det grisljud ur min näsa och ibland
gråter jag till Lejonkungen. Jag försöker alltid ta bilder så att jag ser så
smal ut som möjligt (bilder ljuger). Jag är socialt inkompetent när det
kommer till snygga människor och jag skäms över min näsa och sättet
den blir större när jag  skrattar och gäspar. Jag är trött på att jag aldrig
är precis så som jag vill. Men mest av allt är jag trött på att man inte kan
ha en massa charmiga kurvor och ändå ha en modeblogg.


Det är jag och mina kurvor, vill ni se bilder på smala tjejer tagna med systemkamera

så var vänliga att besök någon annan blogg för jag har bara en digitalkamera.

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0