jag behöver nya strumpbyxor.

528898-24


Nej idag bjuder jag ta mig sjutton inte på mitt ansikte för jag är helt svettig och rödflammig i hela ansiktet efter fem timmar med sång och teaterlektioner. Idag hade jag på mig mina gamla fina shorts från koola anna och en t-shirt från indiska, jag behöver köpa lite roliga strumpbyxor har jag märkt, det här går inte för sig längre, synd bara att mitt barnbidrag redan är slut. Om det är någon som känner att de har lite för mycket pengar och vill skänka dem till välgörande ändamål har jag ett alldeles eget personkonto som det går alldels utmärkt att donera till.

Idag har jag suttit och tänkt på vilka fina vänner jag har, saknat dem lite sådär extra och känt ett behov av att berätta för dem hur fina de är, jag måste göra sådant lite oftare för oj vad man blir på gott humör av att få andra att känna sig uppskattade, en sådan där snällhetsgrej.

Något annat som är rätt trevligt är nattfjärilarna som flyger runt i mitt rum, i vanliga fall brukar jag tycka att de är lite äckliga, men idag är dom ganska fina.

Nu ska jag skona världen från mitt flottiga hår, som jag för övrigt märkt börjat bli riktigt långt, med tanke på att jag för åtta år sedan inte hade något hår alls, spännande det där med långt hår tycker jag. / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0