klart man inte kan räkna matte utan huvud?

                                                                    528898-15 

Idag bjuder jag helt enkelt inte på mitt huvud, så bjussig är jag inte. (vete sjutton hur jag lyckades med den minen)
Imorgon är det dags för matte nationella, det  påminner mig om att jag lovade mig själv att plugga lite ikväll men nu är det ju helt klart lite för sent för det. attans också, det måste vara ett undermedvetet fall av plötslig minnesförlust.

Nu ska jag sova och hoppas att jag på något mirakulöst sätt ska bli lite haj på det där med matte under natten, kanske kan räkna får eller nåt? Då lär jag mig att addera iallfall. ja herre gud. / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0