leopardprickar dagen i ära.

528898-20


Det fick bli bajsnödig-posen numbero ett idag.  Jag lyckades rota fram mina gamla leopard tights från JC ur strumplådan så vi har umgåtts flitigt hela dagen. Utöver det blev det en t-shirt från Dressman och mitt gamla unknown skärp igen. Mamma avskyr mina tights mer än pesten, hon säger att det bara är gamla tanter med söndertuperat hår som har leopard mönster,(hon minns åttiotalet) om jag såg en gammal tant klädd i de kläder jag har på mig idag skulle jag gå fram och ge henne en stor kram för att hon är så cool och inte tycker att Kappahl är den trendigaste affären som finns.

Jag är lite besviken på lördags vädret om jag ska vara ärlig, jag som var så sugen på att sitta i solen och äta glass, men nej nej det tycker inte vädret. I'm telling you, det är växthuseffekten. Istället har jag spenderat dagen med att läsa, lyssna på musik och umgås med min familj, det är ju inte fy skam det heller. Jag tog mig även tid till en väldigt lång dush med benrakning och hela köret. Varför envisas jag med att raka benen egentligen? det är ändå ingen som ska kolla på mina ben de närmsta dagarna, benrakning är ingenting jag kan skylla på växthuseffekten, snarare på att jag faller lite för lätt för grupptrycket. men as they say, även solen har fläckar.

Ni får väldigt gärna gå in på min music myspace och skriva något fint.
Ha en sjukt trevlig lördagkväll / Matilda

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-04-26 @ 21:46:36
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0