mensvärk och läppstift

528898-5 
kläderna är från gina tricot, halsbandet köpte jag för en hundring när vi var på turne i nån småstad nära göteborg, röda läppstiftet är köpt på h&m, det gäller att vara budgetsmart när man lever på barnbidrag.

Idag försov jag mig, vaknade sisådär kvart i åtta och skulle hinna till statoil innan jag var tvungen att vara skolan (läs: playboy mansion) 08.10. Kastade på mig lite kläder och rött läppstift (tänk att rött läppstift kan bota både, fulhet, stress och mensvärk på samma gång, magiskt).

Den sjuttonde maj har vi (alby fejm) premiär på vår musikal verision av Mio min Mio, ett sextiotal grymma brudar som dansar, sjunger och spelar teater kan ni ju för sjutton inte missa! återkommer med tider och sådant praktiskt nån dag framöver.

Ni får förresten inte missa mig på P4 på tisdag, jag ska snacka popkollo runt 8.15 snåret. do not miss that, ni kan gärna skriva nån liten kommentar sen och berätta hur jag skötte mig.

Det är stora saker i görningen här ska ni veta, jag berättar mer när jag kan, lovar.
(tack för kommentarerna förresten, det är jätte trevligt)

 (skrattgrop, jag vet)
If you are feeling pale one day, put some lipstick on and be on your way / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0