min familj har kiss och bajs humor for your information.

Idag blev jag så totalt grundlurad av min lillasyster.
Hon kom springandes in i mitt rum och berättade att Efes (vår katt som för övrigt är döpt efter ett turkiskt öl.) hade bajsat på mattan och att mamma sagt att jag skulle plocka upp det. Jag följer med min syster ut ur rummet och kollar på korven som ligger där på mattan, jag är otroligt kräsmagad och ropar ut till mamma att jag inte alls tänker plocka upp det där. "Det är din katt så plocka upp det själv annars tänker inte jag skjutsa dig i min bil imorgon" får jag till svar. Jag kliver med arga steg ut i köket och skriker att jag visst inte tänker plocka upp det där äckliga jävla bajset med tårarna brännande bakom ögonlocken (jag gråter när jag blir arg, otroligt irriterande). Mamma sneglar på min putande underläpp och brister sedan ut i ett asgarv varav syster kommer fnittrandes med plastbajskorven i handen. Gud så dum jag kände mig ska ni veta.

Nu ska jag ta en lång skön dush och fundera på vilka rena kläder min garderob kan tänkas innehålla. / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0