sjukt dumt.

528898-17 528898-18
En klänning, eller ja, kjol från B young, skorna är från Din Sko. Ser ni hur otroligt nära jag är att visa trosorna?

Jag sitter ute på min balkong och lyssnar på musik och blåser såpbubblor. En liten röst i mitt huvud säger att jag borde skriva färdigt uppsatserna om Andy Warhol och Självförtroende men jag väljer helt klart att ignorera den rösten. Dessutom vet alla som har en bärbar dator hur otroligt svårt det är att se skärmen när man sitter i solen, detta gör att jag ideligen tappar bort min muspekare och en mus är ju ganska praktisk när man skriver en uppsats. Vi får skylla på solen helt enkelt.

Jag har för övrigt lyckats paja mina föräldrars digitalkamera, sjukt dumt.
Jag borde köpa en ny åt dem men just nu har jag verkligen inte 1 500 att
lägga på en kamera, speciellt inte eftersom jag redan är skyldig mamma
runt sisådär 1 500. Det får bli webcam bilder ett tag framöver helt enkelt.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0