summer is going to take the pain away.

528898-4 528898-3

Idag körde vi först på "hej jag orkar inte klä på mig" i några timmar innan jag bemödade mig med en klänning, kofta och tights och ett skärp jag hittade på mitt golv. Ja, jag är medveten om mina skrattgropar, jag försöker verkligen se dem som en tillgång men ibland är det otroligt svårt.

(det här med ytterkläder som varierar är inte min grej det blir mest bara svarta/vita tygskor, svart stickad halsduk och min skinnjacka så det känns otroligt onödigt att ta bilder typ ute på tomten som alla andra för mina ytterkläder är helt klart jätte tråkiga, någon dag ska jag utsätta er för den tristessen dock, i swear.)

idag blev jag väckt av min fina lillasyster som la sig brevid mig och spenderade en timme med att berätta hur mycket hon tycker om mig. Att vakna till komplimanger kan få vem som helst att med glädje kasta av sig det varma täcket och möta dagen, när den dagen även är en ledig dag är det nästan så att man hoppar upp och gör en liten klackspark. Efter flertalet timmar i soffan med lite av helgens godis som frukost bestämde jag mig ändå för att det var dags att vandra runt i solen på obekanta gator på söder, lyckades tappa bort mig totalt i några timmar men sen var jag back on track igen.

Besökte säkert fem olika second hand butiker utan att köpa någonting, det måste vara rekord. Men jag behöver spara pengarna till helgens klubb-besök, dansfestival och second hand shopping med finbesök från Jönköping. Blev även bjuden på middag hos min kära vän Sonia på lördag, det ser jag fram emot men jag kan tvingas ställa in på grund av besök från england, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Emilie

smilgropar är helt klart en tillgång.
saknar dig

2008-04-16 @ 11:04:36
Postat av: Anonym

YOU GO GIRL!

2008-04-16 @ 12:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0