techno.

Min mamma spelar techno i köket. Jag är så förvirrad, dunket fuckar upp mitt huvud totalt.
Hur gick hon från Thåström och Lars Demian till Elverket dunk? sicket mysterium.
Min kamera har även mirakulöst nog återhämtat sig och fungerar som vanligt igen, otrolig tur tycker jag. 
Snart ska jag börja packa ihop mina saker i lådor, till och med det som ligger under sängen, ush man vet aldrig vad man kan hitta där under, lite läskigt är det allt. Det är rumsbyte på gång, jag byter bort mitt rum med burspråk, välvt tak och egen balkong till en liten fyrkant med ett stort fönster, jag måste nog vara den snällaste storasystern i världen som går med på det här. (löftet om att få nya möbler och omtapetsering kan också ha bidragit.)

Jag är tillbaka ikväll, promise / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0