traces var helt sjukt grymt.

528898-19
webcam bild dagen i ära, kjolen har jag sytt helt själv, fy sjutton vad händigt. linnet och koftan från gina tricot och skärpet är gammalt som gatan.


Idag har det varit så varmt att jag inte ens orkade sitta ute hela lunchrasten. Jag kommer snart att ta livet av den där välkända växthuseffekten. Just för att den efter 10 min i solen ger mig kliande solexem över hela armarna. Jag tycker vi ska skylla allt i hela världen på växthuseffekten. Till och med det faktum att jag är utan en normal kamera på obestämd framtid, skit växthuseffekt.

Något som däremot inte var skit var den helt otroliga nycirkus föreställningen Traces jag var på nu i eftermiddag. Fyra sjukt snygga och talangfulla snubbar och en helcool fransk brud som alla kunde hoppa två meter rakt upp i luften, dansa, sjunga, spela gitarr och piano, klättra uppochner uppför tio meter långa stänger med bara en hand och göra volter genom ringar som jag inte ens skulle komma igenom om jag fick göra det långsamt. I en och en halv timme satt jag med gapande, dreglande mun och skämdes lite över det faktum att jag knappt kan göra en kullerbytta.

Nu såhär nattetid har jag spenderat tid på mcdonalds i medis tillsammans med min bästa vän och disskuterat ämnet rotfrukter, sedan trängde vi in oss med en massa fulla ungdomar på tåget och åkte hem. Nu tänker jag sova och drömma om fina pojkar med lockigt hår, och vet ni, jag tänker ställa min klocka och imorgon när den ringer tänker jag bara totalt skita i det och somna om. Bra va?

sov så gott och vakna torrt as we say in sweden. / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0