ballerina.


                                             T-shirt från Gina Tricot och kjol från H&M

Idag fyller jag år, jag började dagen med att gråta en skvätt på min balkong. Lite över allt och ingenting och för att det känns som att jag inte riktigt hinner med mitt eget liv, men det är skönt att gråta ibland, sådär över allting som inte är någonting. I skolan har jag spelat två svettiga föreställningar och fått skavsår av skorna jag tvingas trycka ner mina stora fötter i. Folk har ringt och sjungit för mig och skickat små söta sms, jag blir glad av sådant. Efter skolan åkte hela familjen in till stan för att ta en spruta, fint att få en twinrix spruta för 500 kr i present eller hur? Mina föräldrar tyckte i vilket fall som helst att det var extremt roligt. Medan vi väntade på vår tur att plågas med nålar kilade jag iväg till H&M och köpte en födelsedagspresent till mig själv, den söta kjolen ovan. Det känns nästan som när man var liten och klädde ut sig till ballerina, fint tycker jag. När vi var färdiga gick vi och åt en trerättersmiddag, jag är fortfarande helt galet mätt.

Nu ska jag sova för imorgon har jag föreställning, igen. / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0