bortskämt barn.

Jag känner mig så otroligt bortskämd, glad självklart, men väldigt bortskämd. Imorgon fyller jag år så idag är släkt och vänner här på lunch och tårta. Jag fick inom loppet av tio minuter närmare tre tusen i kontanter och presentkort och en digital systemkamera (EOS 450D), förstår ni då varför jag känner mig så bortskämd? Jag har verkligen världens finaste familj. Nu ska jag springa ut till mina gäster igen, jag är ju trotts allt värdinnan, ska nog passa på att leka lite med kameran också.

Ha en fin dag allesammans, jag lovar att det blir fint väder imorgon också, för det är alltid fint väder på min födelsedag, sedan sexton år tillbaka, jag lovar. / Matilda


Kommentarer
Postat av: Tensta gymnasium

DU e bortskämd

2008-06-01 @ 16:54:48
URL: http://sp2cd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0