grillning.


Kjol från H&M och en ljusgrå gammal t-shirt från Lindex av alla ställen.


Jag tror att jag har flyttat in i min kjol för gott, vi trivs så bra ihop. Ikväll hade jag och Sonia en liten grillfest, det var väldans trevligt ska ni veta. Vi grillade korv, bananer med choklad och marshmellows i solen och skrattade åt allt det fina i livet. Det är sommar nu vänner! Imorgon, eller ja praktiskt sett idag, ska jag äntligen gå och se mitt absoluta favoritband i hela världen på Debaser, ni anar inte hur mycket jag längtar. De ska vara förband åt härliga Billie the vision och jag tänker sjunga med i varenda låt för det vet jag med säkerhet att de vill. En tisdag för några veckor sedan höll jag och en vän en liten mini-konsert för sångerskan i bandet, vi anser oss numera som de officiella Palpitation stand insen.

lyssnalyssnalyssnalyssna!!

Godnatt fina ni! / Matilda

Kommentarer
Postat av: ina

hehe vilken rolig bild =)

2008-06-06 @ 20:20:19
URL: http://winterbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0