jorgubbar och en ny klänning.

                                         
  Klänning från Oasis och skor från Din sko, halsbandet fick jag av en av mina bästa vänner när jag fyllde år, fint!

Här sitter jag i en av världens finaste klänningar och äter jordgubbar och brownies och har precis insett att jag åker till palestina på onsdag och säkert kommer ha en av mitt livs häftgaste upplevelser. Jag har också insett att jag åker på onsdag och inte kommer att få träffa en av mina närmaste vänner på över en månad och vet ni, det gör hemskt ont. Sedan vi lärde känna varandra för snart ett år sedan har vi inte varit ifrån varandra mer än två veckor i sträck och jag kommer sakna henne otroligt mycket. På tisdag ska vi ses och säga hej då, jag kommer förmodligen gråta en skvätt, så blödig är jag.

/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0