kalasfin.

528898-74
Linne från H&M och egensydd kjol.


Sådar tjusig var jag födelsedagskalaset till ära. Ser ni hur mörkt mitt hår är? tjusigt värre, ni ska få se mer en annan dag. Jag har ätit så mycket tårta att jag nästan spricker och de sjöng ja må hon leva i kanon åt mig. Imorgon ska jag ha två föreställningar i skolan och sedan ska jag och mamma åka in till stan och möta upp pappa och Ellinor sedan är det dags för spruta och middag på nån trevlig resturang. Vi hörs imorgon fina ni. / Matilda

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin du är och fint med massa pengar och en systemkamera. Japp,jag blir avundsjuk och hejhejhej jag ska till sthlm snart

hejhej om jag ser dig säger jag hej hej hej

nu är jag dryg som skriver hejhej

hoppas allt är fint med dig på din födelsedag och grattis på dig

kram

2008-06-02 @ 21:56:21
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0