på gästlistan.


Jag har inte hunnit ta någon bild idag så jag bjussar på ett asgarv så länge.


Kom hem från en liten stund sedan, har fina skavsår över hela fötterna men jag är väldigt glad ändå. Idag var jag på Debaser och såg Billie the Vision och Palpitation, vi stod på gästlistan och kom in gratis, är inte det helt otroligt coolt? Helt galet bra spelning var det och sedan gick vi och åt innan vi drog till Vitan, vi satt där ett tag medan sällskapet fylldes på och efter några timmar var folk redo för tanto. Jag var inte redo för tanto, jag tycker inte om tanto, det är stort, rörigt och lite frampressat, det ska vara så otroligt party-party hela tiden. Drog mig hemmåt runt tolvsnåret och stannade till på McDonalds och åt en glass innan jag satte mig på tåget hem, där mötte jag Ida, det var trevligt. Nu ligger jag i min säng och funderar på om jag vill sova eller sätta igång en film, svårt val det där. Vad har ni gjort såhär på nationaldagen och allt?

kram / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0