sådär dagen före sommarlovet.

Idag har jag packat, jätte mycket. Imorgon natt åker jag till Palestina så det kommer bli lite tomt på blogginlägg kommande dagar, men jag ska försöka ändå, några bilder lär det dock inte bli förrän jag kommer hem. Imorgon slutar jag nian, det är lite sorgligt, jag har alltid gått i den här skolan och nu är det dags för nya korridorer där folk inte riktigt fattar vad jag är för en schitzo typ. Min klass ska jag ju lämna också, alla mina tjejer (och de fyra pojkarna såklart). Ungefär 80% av tiden vill jag bara slå varenda en av dom, men de där andra 20 procenten är allt jag kan tänka på just nu, de som faktiskt tagit mig igenom högstadiet. Nu när det är hejdå som gäller så känns allt mest..tomt.

Nu ska jag forsätta packa babies, vi hörs imorgon! / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0