utspark.

Idag har jag kollat på fotboll, niorna mot lärarna, för en gång skull var det inte lärarna som vann, konstigt. Efter matchen var det dags för niornas utspark, det börjde med poängjakt, vi fick en lista med saker vi skulle hämta, bl.a. en svart spets-bh, string-kalsonger, leksaksbil, kondom med jordgubbssmak och självklart en god muta till domarna. Vi lyckades få ihop allting dock med två minuters försening.

Efter poängjakten var det limbo, den hoppade jag över, limbo är så inte min grej. Därefter var det dags för klädsträcket, längst klädsträck vinner helt enkelt. Av med allt, byxor, tröjor, strumpbyxor, bhar, allt som gick skulle av. Nästan alla offrade sina bhar, det var roligt. Jag stod helt ärligt i bara trosor och linne, det var, ja konstigt för att vara mig, jag som är så blyg av mig. Två brudar i min klass tog ändå priset för dom stod i enbart trosor och tryckte brösten mot varandra för att skyla sig, det var extremt roligt, all for the theme på något sätt. Kanske ska tillägga att vi vann just den biten av tävlingen, slutresultatet kommer ikväll på balen. Nu ska jag börja fixa mig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Trevligt det låter.

Bal när man går ut 9an?

Går du bara ut 9an, trodde du var äldre hihi, men vad ska du gå sen?



Föreställningarna du pratar om, är det någon teatergrupp eller?

Ok,jag är lite trögfattad bara kanske.

Fina kläder på bilden :)

2008-06-04 @ 15:34:53
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0