vad ska göras med håret?

t-shirt från Gina tricot och kjol från H&M


Idag körde jag på lite rock chick möter ballerina tjusigt va? Föreställningen ikväll gick rätt bra, jag gillar min roll, jag får peka finger åt folk jag inte tycker om och vara ruffsig i håret, det är kul. Imorgon är det dags för balen, känns så otroligt fånigt, vissa har köpt klänningar för flera tusen, jag förstår inte. Hur som helst har jag inte en aning om vad jag ska göra med mitt hår, luggen är för lång för att ha nere och för kort för att ha uppe, snacka om fel längd. Nu ska jag snart sova och ligga och fundera lite på mitt hår problem, om ni har några tips kan ni ju skriva en liten kommentar.

Godnatt mina små / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0