bad blogger.

God kväll och förlåt för helgens dåliga uppdaterande. Igår hade jag alldeles för många föreställningar med på tok för mycket fetsmink för att min hy ska må bra. Vi hade en föreställning för lågstadieelever mellan ettan och trean, de grät, vår föreställning är tydligen lite läskig. Kom hem way to late och däckade i sängen med alla kläder på därav inget bloggande. Efter ett fåtal timmars sömn åkte jag och mamma till Frihamnen för att gå på Independent film's utförsäljning av vissa delar av sitt kostymförråd, vi stod i kö i över en timme, kom in, såg och gick. Väldigt besvikna var vi, påminnde tyvärr mer om en dålig second hand butik med fläckiga och trasiga kläder än en spännande utföräljning av kläder från b.la Fanny och Alexander och Tjenare kungen. Vi åkte och käkade på Taco Bar sedan var det dags för sista föreställningen, lite tragiskt att det är över men vi ska ju tydligen på turne i höst, troligtvis i göteborgstrakten, kom då! Nu ska jag återgå till trevligt sällskap, glass och melodifestivalen, ni kan få lite bilder från helgen imorgon då jag sitter vid min egen dator.

kram på er! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0