balklänning

528898-38
Min tänkta balklänning, vafan ska man gå på bal för egentligen? Jag är för cool för att gå på bal.
Från VILA kommer klänningen iallafall.


Idag har jag varit på födelsedagsfika hemma hos min moster, där fick jag bära runt på världens finaste bebis, lilla Elise, hon är säkert en tre veckor nu. Jag älskar småbarn, så länge de ler och inte skriker iallafall. Jag lyckades även bli med balklänning, det är bra med en moster som har fina klänningar, det innebär att jag inte måste lägga ut en massa pengar som jag inte har på en klänning jag bara kommer använda en gång.

Mina fingrar luktar fisk, det är lite äckligt, tacken för att man ska försöka laga lax till middag liksom. Nu ska jag gå och tvätta dom igen, för säkert tionde gången sedan måste jag plugga manus till Mio min Mio, snart är det föreställning.

/ M

Kommentarer
Postat av: Jinnie

jag är så cool att jag inte går på balen.
jag ska synka så att jag kommer på da efterfest jo now

2008-05-07 @ 17:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0