barnvakt.

528898-37528898-36528898-35


Idag får ni inga kurvor för jag har inte ens planerat in att klä på mig, ska jag vara ärlig har jag inte ens tagit mig upp ur sängen ännu och planerar faktiskt inte att göra det heller. Fast med tanke på att jag ska sitta barnvakt åt min lillasyster känns det ju som att jag iallafall borde förflytta mig till soffan och fixa lite middag åt henne.

Spenderade natten med några vänner i en trevlig östermalmsvåning och lyckades med konsten att dansa så att stortånageln böjdes ut från resten av tån (jag vet, hög rysningsfaktor på det där) och det gjorde helt otroligt ont och blödde och hade sig, nu har det iallafall slutat att blöda men ont så in i bomben gör det och inte ens min pappa vill kika på tån, det känns ju betryggande. Nu ska jag hyra en film till mig och skitungen, det är ju ganska coolt att man kan hyra film via tvn, på så sätt behöver jag ju verkligen inte klä på mig. Det blir säkert Barnen i bullerbyn för hela slanten, man får väll njuta av filmmiljön helt enkelt.

/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0