blondering.

528898-39
mitt rum är stökigt jag vet men jag hade ett randigt linne från nån trevlig second hand butik och en kjol från gina tricot.


Idag gott folk har jag för tredje gången sedan i julas försökt färga mitt hår blont. Det går inte, det är en ren omöjlighet, ingenting biter på mitt hår. Jag har bara ännu en gång lyckats få en fem centimeters orange utväxt medan resten av håret ser ut precis som innan. Jag tänker ha mössa på mig tills jag blir rik och kan köpa mer färg, jag vägrar att gå ut, jag tänker spika igen min dörr och stanna här inne för resten av livet.

528898-40 känns som att den färgen kanske borde gett lite mer än en förstärkt utväxt? lid med mig snälla.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0