en dag på skansen.


528898-70
Nej jag vet inte riktigt vad som hände med skärpan.
Skorna är mammas, jacka från Beyond retro, linne och strumpisar från H&M, egensydd kjol, glasögon buttericks och väska från Taxinge.


Idag har jag varit i skolan och sedan på Skansen med Sonia. Vi tittade lite på Mando Diao och kronprinsessan, sedan slog vi oss ned på en filt i gräset och diskuterade vår gemensamma födelsedagsfest. Nu måste jag föra över alla arbeten från skoldatorn till min snygga rosa, vi ska lämna in våra söta macisar imorgon. Kommer nog sakna den lite men jag trivs avsevärt bättre med min pc, lite surt att bli av med Garageband bara, det programmet har skänkt mig avsevärd glädje vill jag lova, till exempel min låt som ligger på myspace är gjord i det programmet.

godnatt på er / Matilda

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sötis, fina kläder!
Tack för att du tyckte jag skrev bra på brudpepp bloggen och din dikt var massa fin!:)
har du bdb eller något :*?
Ha det bra!

2008-05-29 @ 18:58:32
URL: http://popflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0