en gäst.

528898-63
har ingen koll på vart kläderna kommer ifrån men kjolen är ju som känt Matilda-design.

Tänkte att fina Sofia skulle få äran att stå för dagens outfit/kurva or something, hon fyller år på onsdag så igår firade vi henne med picknick ute på Djurgården. Hon fick en kjol utav mig och vi låg på en filt och pratade, skrattade och sjöng. Efter ett tag drog jag mig till Tullinge för en Eurovision kväll hemma hos Zenya, det var väldigt trevligt, jag hejade på Luuk och Björn, i mitt huvud vann dom hela skiten. Strax ska jag och familjen åka till Taxinge och fika, trevligt värre.

    
lite random bilder från helgen, checka in sofias halsband på första bilden, love it, hon är duktig med pärlorna hon.

(grattis på morsdag mamma)

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0