genrep.

528898-55
                          Den nyaste kjolen, i've got a thing for hög midja, äkta fashionista.

God kväll på er, genrepet gick bajs, jag glömde sångtext, jag glömde att befinna mig på scenen och lite annat smått och gott,. Fast vi var lite halvvirriga hela bunten och nu helt plötsligt har jag en ny låt att lära mig då orginalsångerskan hoppade av, fick kicken? Ett dåligt genrep sägs göra en bra premiär, vi får helt enkelt hoppas att det stämmer. Efter genrepet kutade jag till tåget för att åka in till stan men missade det med 20 sekunders marginal. Tjurig, otroligt svettig och med seriösa andingsproblem och bröstsmärtor (hej kondis?) lunkade jag trött mot bussen hem istället och tog ut min ilska på mamma, stackars kvinna. Nu såhär i ren tristess har jag sytt om en av mina gamla klänningar från 10 årsåldern till en kjol istället, kände att den skulle komma till mer använding då. Så praktiskt sett kan man säga att jag grejat tre gratis kjolar idag, det klingar fint mot tangenterna, gratis.


 Så ser tyget ut, lila, glansigt och blommigt, damn nice. puss och godnatt / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0