glasögon.

528898-41
pappas omsydda byxor, linne från J&C, kofta från gina tricot och glasögon från buttericks. 
(har man inte synfel får man skaffa det)


Idag var det mattenationella igen, jag satt mest och skämdes över mitt hår. Har träffat en massa snygga brudar nu på kvällskvisten, bland annat sofia som var nyklippt och helt sjukt snygg i håret. När jag åkte hem blev jag bortglömd på bussen av chaffören, han kände inte för att stanna fast jag skrek som en dåre, arg som ett bi var jag när jag fick knalla i 10 min. Nu är jag trött och har fortfarande inte skrivit den där uppsatsen om Andy Warhol och mina kommande dagar är så läskigt uppbokade att jag får lite magkatarr bara jag tänker på det. Jag köpte glasögon idag, 99 kr fick jag punga ut för dem och sedan köpte jag även att par wayfarers, förlåt, jag vill verkligen inte vara go with the flow men buttericks pris på 40 kr förblindade mig.

kram / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0