lite shopping.

528898-69
Linnen från indiska, jacka från Beyond retro och väskan som farmor köpte i Taxinge slotts lilla butik.

Idag har jag vandrat runt i stockholm och sett ut ungefär såhär, jackan tillkom dock under dagen för en sisådär tre hundralappar. Vandrade runt i diverse affärer och satte mig sedan med en tidning på Burger King och väntade på Sofia, sedan gick vi till Mc donalds och efter det MAX, jag har helt klart hunnit med många hamburgerkedjor idag, jag åt på den första och sofia bytte om på den andra och åt på den tredje, bra upplägg. Har skrivit lite på en vit t-shirt idag, "Jag tycker om sommar och popmusik" tror jag bestämt att det står, men när jag kollar i spegeln står det ju bara "gaJ rekcyt mo rammos hco kisumpop" så jag är inte helt säker. Nu ska jag försöka sova en stund innan det är dags att gå upp, dagen börjar med gympa, hur tänkte dom när de gjorde vårt schema?

/ Matilda

Kommentarer
Postat av: Karin

Fint! :)

2008-05-28 @ 01:12:24
URL: http://bjellmankarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0