pirrigt och fnittrigt.

528898-61
                                          Tröja från gina tricot och jacka? från adidas.

Av någon anledning så spritter det och pirrar i hela min kropp, jag vet inte om det möjligtvis beror på att franska proven är över för den här terminen eller om det är något helt annat men jag håller på och fnittrar och tro mig, jag fnittrar inte. Imorgon ska jag på en liten intervju, som i sin tur kan leda till provspelning, som i sin tur kan leda till lite tv, men vi får se, jag har egentligen varken tid eller lust och det känns bara dumt att vara oengagerad. På fredag ska jag ha föreställningar hela dagen så jag kan skolka från skolan utan dåligt samvete, på lördag är det också föreställning, den sista, det känns lite sorgligt redan nu. Efter föreställningen ska vi ha picknick och fira min kära vän Sofia.

Nu ska jag gå och slänga in lite tvätt i maskinen, jag har verkligen ingenting rent, inte ens något som är lite sådär halvrent och går att använda igen. pinsamt. / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0