spelning.

Igår var det en väldigt varm och trevlig fredag. Jag hade långärmat, jacka och dubbla strumpbyxor hela dagen, inte att rekomendera. Vi hade ju som bekant även vår första spelning igår, det var mysig publik och vi skötte oss väldigt bra, några små missöden här och var men vad gör det? Vi fick erbjudande av en totally awesome tjej att spela in några av våra låtar i hennes studio, det tackar man ju inte nej till. Så inom en snar framtid kommer det finnas några låtar till ute på myspace, det blir väll trevligt?

Efter spelning åkte jag och Sofia för att möta upp Clara och sedan åka till ungdomsmekkat tanto, lite överreklamerat om jag ska vara ärlig men med rätt sällskap blir även en soptipp ett trevligt ställe. Det visade sig att de andra redan hade förflyttat sig till skinnarviksberget, ungdomsmekkat nummer två, ett ställe som jag tycker betydligt mer om. Utsikten därifrån är nog en av anledningarna till att jag inte tänker flytta långt härifrån så fort jag tar studenten, synd bara att berget alltför ofta är fullt av fulla ungdomar, tomflaskor och fimpar, det förstör på något sätt charmen, men när det kommer till utsikten är det så värt det.

528898-72 528898-73
           Hade spelningen i ära på mig strumpbyxor från åhlens, tröja från H&M och Jeansjackan från Beyond retro.

Kommentarer
Postat av: Diana,

Hoppas du får en toppendag idag! :)

2008-05-31 @ 13:15:47
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0