stressig helg

528898-45

Svart t-shirt från Dressman, en kjol som jag sydde nyss, ett skärp från antaligen Levis, wayfarers och mitt jordgubbshalsband.


Hej på er snyggingar, strax ska jag åka ut till ekerö och ha grillfest på Frejas landställe tillsammans med ett gäng sköna människor, det blir nog fint. Imorgon är det helgrep mellan 10.00 - 18.00, jag kommer att dö sedan ska jag åka direkt därifrån och träffa upp ett annat trevligt gäng för lite tanto häng sedan helgrep igen på söndag och lite picknick med palestinierna efter det. Som ni ser har jag en väldigt busy helg framför mig men jag ska försöka att blogga lite iallafall. puss på er och njut av helgens värmerekord på 25 grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0