tillflykten

Jag har haft en väldigt fin och lite konstig natt, det började med en väldigt lång bussresa ut på landet utåt ekerö. Busshållplatserna hette saker i stil med Lindö lada och björkbacken, en hållplats hette Tillflykten, dit ska jag flytta när jag blir stor, tänk vad fint att bo i Tillflykten, det låter lite som en kent låt. Brasan var otroligt stor och flammorna stod så höga att träden i närheten fattade eld, det var lite smått spännande och väldigt vackert. Natten spenderades på vinden till en köksinredningsbutik med mycket skratt, hemligheter, tårar, kramar och andra lite mer panikartade händelser. Jag inser gång på gång att jag har världens finaste vänner.

              
528898-28 528898-29 528898-30 528898-31
Jag hade ett guldigt hjärta på kinden hela kvällen och idag har jag ett rött hjärtformat och svidande märke som påminnelse, allt för att sätta lite extra guld på tillvaron.
/ Matilda

Kommentarer
Postat av: Jinnie

"andra panikartade händelser". HAHAHA

2008-05-02 @ 23:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0