underkonsumtion.

528898-54
Vit body från gina tricot och en av de egensydda kjolarna.
                                                      Den andra kjolen lär ni få se inom kort, kanske imorgon.
 
Sådär ser tygerna ut.

Två nya kjolar har jag lyckats sy, inte alls för att jag tycker att det är roligt att sy utan mer för att jag är för snål och fattig för besöka affärer. Men sedan är ju även kjolen sommarens nya grej så jag är ju egentligen bara jävligt hipp. (faktumet att jag skrev hipp tyder ju helt klart på det motsatta). Om fem minuter ska jag sätta mig på bussen mot tumba och genomlida ett genrep, men som jag sagt förut, det är kul!

tjing / M

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina kjolar du!

2008-05-28 @ 21:45:12
URL: http://popflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0