utelåst.

image62
Jeans cheap monday, linne indiska, jacka vivaldi, väska myrornas.

Gott folk, jag är utelåst, tackar gud, eller ja, pappa, för det trådlösa internet och kanske skolan för datorn. Hade totalt ignorerat det faktum att min nyckel troligtvis ligger någonstans på skinnarviksberget så nu sitter jag här och känner mig dum, hungrig och väldans kissnödig. Om 45 min ska jag dock tillbaka till skolan igen för att repa, känns ju mysigt, jag som hade tänkt sova en liten stund. Tur att solen skiner, internet funkar och att studsmattan är uppe, annars hade jag nog tyckt väldigt synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh sånt är så hemskt. Jag var väldigt kissnödig igår trodde jag var utelåst men som tur var hittade jag nyckeln i vårt soprum
snygg du är :)

2008-05-28 @ 21:41:47
URL: http://popflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0